niedziela, 20 stycznia 2013

Rozdział 2

Wybierz podkład nr 969

Właśnie dojeżdżaliśmy do domu Eleanor. Harry cały czas trzymał mi rękę na nodze. Nie denerwowało mnie to.
- Daleko jeszcze? - Zapytałem. 
- Spokojnie kochanie, jeszcze dwadzieścia minut 
- Kochanie? - zapytałem z niedowierzaniem - Czym sobie zasłużyłem?
Chłopak nic nie odpowiedział tylko pocałował mnie namiętnie. Nieświadomy tego co robię oddałem jego pocałunek. Ten go pogłębił. Lekko go odepchnąłem.
- Coś nie tak? - zapytał.
- Nie, wszystko w porządku, ale jedź już.
*Eleanor*
Ja i mój chłopak właśnie siedzieliśmy na kanapie w salonie. Próbowałam go jakoś zachęcić do całowania lub czegoś więcej. Jednak on zamyślony patrzył się w stronę okna.
- Co się stało - zapytałam
- Widziałem...... twarz - odpowiedział drapiąc się po podbródku.
- Kogo? 
- Har...... Harrego.
A to gnój - pomyślałam - pójdę na zewnątrz i zobaczę co on tam robił.
- Zaraz wracam - powiedziałam po czym wyszłam na zewnątrz.
Usłyszałam dwa głosy. Jeden zachrypnięty, a drugi niski i seksowny. 
- Liam i Harry? - odezwałam się.
Nagle z za krzaka wyskoczył Harry pociągający za sobą Payna.
- Co do kurwy jasnej tu robicie? - zapytałam oburzona - Macie jakieś wytłumaczenie?
- My... - Styles spojrzał na swojego towarzysza - pod... całowaliśmy... się.
Oczy mi się rozszerzyły. Wybełkotałam jedynie ciche "Całowaliście się?"
- Dobra, ale czemu pod moim domem? - zapytałam.
- Bo... - Tym razem to Liam się odezwał - pod twoim domem jest spo.... spokój.
Popatrzyłam tylko na nich spod byka.
- Dobra, nie ważne - odezwałam się po chwili - ale idźcie już. Nie chcę was już widzieć
- Tak jest proszę pani - zażartował Harry.
Po chwili oboje trzymający się za ręce, zniknęli gdzieś w oddali. Wróciłam do Tomlinsona.
- Kto to był? - zapytał wstając z kanapy.
- Liam i Harry - zaczęłam - całowali się lub jakoś tak.
Poczerwieniał. Nie wiedziałam dlaczego. Patrząc się w podłogę pędem wyszedł z domu. Postanowiłam zadzwonić do Tamary. Była jedyną osobą z którą chciało mi się gadać. Głównie dlatego, że jej chłopak pod moim domem całował się z innym.
E: Cześć Tama - powiedziałam gdy odebrała.
T: Hej. O co chodzi?
E: Widziałam twojego chłopaka, jak całował się z Liamem.
T: Eee... Dobra powiem ci prawdę.
E: Jaką prawdę do cholery?
T: Harry jest ze mną tylko na pokaz. Po prostu, nie chciał żeby się z niego wyśmiewali, a ja się w kimś zakochałam i chciałam sprawdzić czy on też się w mnie zakochał, jest więc... Zaproponowałam ten związek.
E: Okej. Jestem w lekkim szoku, ale spoko. Mogę chociaż wiedzieć kim jest ten szczęściarz którego obdarowałaś miłością?
T: *Śmiech* Wiesz El... wkrótce się dowiesz.
E: A o Li wiesz coś? Jakiś pikantny szczegół?
T: Hmm.... A czy to że Haz jest w nim zakochany i że jest gejem cię zainteresuje?

E: Bardzo. Muszę kończyć. Pa.
T: Pa.
Rozłączyłam się. Moim kolejnym celem był Zayn, któremu chciałam przekazać najnowsze wieści o Liamie....
*Liam* (Tak, wiem znowu on xD)
Rzucił mnie na łóżko i zaczął odpinać koszulę. Całował mnie przy tym. 
- Harry, proszę przestań - zrobił to. Usiadł koło mnie.
- Dobra, sorry. Trochę.. trochę się pośpieszyłem.
- Ej, ej. Już dobrze - przytuliłem go...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znów taki krótki ;/ No ale cóż! Chciałam napisać że Liam i Harry poszli do łóżka, ale nie mogę bo siora przy mnie siedzi xD Następny będzie trochę inny. Nie chce tylko z wątkami Lilo, więc będzie to rozdział z perspektywy Tamary i Zayna :D Ale Momenty Lilo i Liarrego( Li+Haz ) też będą xx Dowiecie się w kim się buja Tamara, jak Zayn zareagował, czy Harry coś zrobił i takie tam. Mam nadzieje tylko że tym razem ktoś się doda do obserwujących. A i jeszcze jedno: W 4 ROZDZIALE PRZEWIDYWANY SEKS XD

Oraz zapraszam na mojego prywatnego Bloga:


5 komentarzy:

  1. [spam]
    "Głośno westchnął w powolnym tempie chodząc po pokoju w tą i z powrotem, przy tym ze smutkiem w oczach opowiadając:
    -Wszystko w moim życiu układało się idealnie. Mama i tata dbali o całą rodzinę chcąc by nic w życiu nam nie zabrakło. Byliśmy we czwórkę bardzo szczęśliwi. Bo wiesz Elle, miałem starszego o trzy lata brata. [...]" jeśli chcesz poznać historię Nialla, który w Rivendale Hospital znalazł się z powodu okaleczania samego siebie, to zapraszam na nowy rozdział na http://sick-mad-sad.blogspot.com/ .
    przepraszam za spam
    Elle♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! Interesuję mnie co zrobi Zayn jak się dowie, że Liam jest gejem, a więc dawaj nexta

    http://bo-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde no, dlaczego ten rozdział jest taki krótki ? Proszę postaraj się napisać dłuższe <3
    Liam i Harry - achh

    OdpowiedzUsuń
  4. [przepraszam za spam]
    Zachęcam do przeczytania historii Harrego i Charlie i wyrażania szczerej opinii.
    my-red-sky.blogspot.com
    Pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award
    Szczegóły na moim blogu
    http://bo-takie-jest-zycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń